CHOOSE YOUR COLOR
LIGHT
DARK

ბლოგი

25.06.2019

რა უნდა გაითვალისწინოს დამკვეთმა სააგენტოსთან ურთიერთობისას

კომპანია და დამკვეთი 2 პირობითი სახელია, რომელიც უერთმანეთოდ ვერ იარსებებს. მათი არ არსებობის შემთხვევაში, დამკვეთს არ ექნება პროდუქტი რომელსაც კომპანია ქმნის, ხოლო კომპანიას არ ეყოლება დამკვეთი რომელიც მის ქმნილებას გამოიყენებს. ჩვენ, როგორც სარეკლამო სააგენტო ბოლომდე ვიაზრებთ ჩვენი დამკვეთის როლს ჩვენს საქმიანობაში. ხოლო თუ თქვენთვის, როგორც დამკვეთისთვის საინტერესოა ზოგადადა სარეკლამო სააგენტოს პროდუქტები და ჩვენთან თანამშრომლოობის ეფექტური გზები, ამ ბლოგში ჩვენ არ დაგიწყებთ სწავლებას როგორ უნდა მოიქცეთ კარგი პროდუქტის მისაღებად, არამედ მოგიყვებით როგორ არ უნდა მოიქცეთ.

03.05.2019

ანბანით მოყოლილი საქართველო - I ნაწილი

პროექტ „Georgia Made By Characters”- ზე მუშაობა საოცრად სენსიტიურ და მნიშვნელოვან გამოწვევას წარმოადგენდა სრულიად „კონექტის“ გუნდისათვის . თითქმის 1 წლის მანძილზე თითოეული ჩვენგანის ფიქრი, ფანტაზია თუ ენერგია ამ პროექტის გარშემო ტრიალებდა. შედეგად, თავდაუზოგავმა შრომამ და ორიგინალურმა გადაწყვეტამ 2016 წელს მოგვაპოვებინა გამარჯვება კონკურსში, რომელიც ჩატარდა „ქართული წიგნის ეროვნული ცენტრის“ მიერ. თუმცა „კონექტისა“ და ეროვნული ცენტრის ურთიერთობა მხოლოდ კონკურსით არ შემოიფარგლა და 2018 წელს ფრანქფურტის საერთაშორისო წიგნის ბაზრობაზე სწორედ პროექტ „Georgia Made By Characters”- ის გარშემო აგებული კონცეფციით წარდგა საქართველო, როგორც იმავე წლის მასპინძელი ქვეყანა.

16.04.2019

ტიპოგრაფიკის მნიშვნელობა ბრენდისთვის - როგორ შევარჩიოთ ფონტი?

დაკვირვებიხარ რამდენი წარწერაა შენს გარშემო? აბრები, პროდუქტების ეტიკეტები, ამონათებული სიტყვები შენს მობილურზე... ტიპოგრაფიკა ყველგანაა - შენობებზე, წიგნებში, შენს ციფრულ ხელსაწყოებში, სატრანსპორტო საშუალებებზე და ყოველდღიური გამოყენების ნივთებზე. განსხვავებული შრიფტები განსხვავებული ინფორმაციის მატარებელია. სანამ სარეკლამო მასალების შინაარსს „გადახარშავ“, შრიფტები მოქმედებას იწყებს. თუ გინდა, რომ მომხმარებლებს დადებითი განწყობა შეუქმნა და შენი ღირებულებებიც სწორად გადასცე, ბიზნესისთვის შრიფტების შერჩევას დრო უნდა დაუთმო.