CHOOSE YOUR COLOR
LIGHT
DARK

კომფორტერი

პროდუქტი: სახელი, ლოგო და ბრენდინგი

კლიენტი: კომფორტერი
სააგენტო: კონექტი

დიზაინერი: თორნიკე ბოკუჩავა
კრეატიული დირექტორი: დავით რიკიაშვილი
პროექტის მენეჯერი: ელენე ჭავჭანიძე
დიზიანერი: ელენე შენგელია
გრაფიკული დიზაინი: ბექა იჩქითი


BEHANCE
დამკვეთის ბრიფი:
ბრენდის დაარსების მიზანია მიაწოდოს მომხმარებელს თანამედროვე და ამავდროულად კომფორტული ავეჯი, ინტერიერის დიზაინის აქსესუარები და დეკორის ელემენტები. მოთხოვნა არის კომპანიისათვის შეიქმნას სახელი, ლოგო და ბრენდინგი.

დიზაინის ფილოსოფია:

მუშაობის დაწყებისთანავე ვიგრძენით, რომ კომფორტერის ვიზუალური აიდენტიკა უნდა ყოფილიყო თავად ბრენდის ხედვის ავთენტური. თანამედროვე ელემენტებით ზომიერად გაჯერებული გამომსახველობა და მინიმალისტური ფორმები ქმნიან ბრენდის იდენტობას.
კომფორტერი კომფორტერი
The most interesting for the team was company’s naming process. The name was intended to be easily understandable, uniting the whole concept , indicating to maximum convenience, comfortable and desirable environment to the customers . The word “ Comforter “ , chosen particularly for the company, without suffix 
“er” ,means union of people, loving comfort.

Video shows “Comforter’s” long lasted hard -working but pleasant process for each member of the staff .

share