ბიზნეს დაჯილდოების ერთ-ერთი გამარჯვებული, წლის ქართული პროდუქტი, კომპანია "გეფერინი", რომელიც წარმატებით გადის ექსპორტზე 11 ქვეყანაში, ახალი ვებგვერდის შექმნით დაინტერესდა, რაშიც მას კონექტი დაეხმარა.
ჩვენ საფუძვლიანად შევისწავლეთ „გეფერინის“ ბიზნესმოდელი და შევქმენით მათ საჭიროებებზე მორგებული კონცეფცია.
პროდუქტი: ვებ დიზაინი და დეველოპმენტი
კლიენტი: ბიზნეს დაჯილდოება - გეფერინი
სააგენტო: კონექტი
კრეატიული დირექტორი: დავით რიკიაშვილი
პროექტის მენეჯერი: ელენე ჭავჭანიძე
UX/UI დიზაინერი: ნოდარ ოქრუაშვილი
დეველოპერთა გუნდის PM/QA: თორნიკე რიკიაშვილი,
ნათია სუხიტაშვილი
Front End დეველოპერები: მარიკა კიკნაძე, ლუკა ყუფუნია
Back End დეველოპერი: ვაჟა მელაძე
პროდაქშენ მენეჯერი: ირაკლი ალხანაიძე Gepherrini.com
კლიენტი: ბიზნეს დაჯილდოება - გეფერინი
სააგენტო: კონექტი
კრეატიული დირექტორი: დავით რიკიაშვილი
პროექტის მენეჯერი: ელენე ჭავჭანიძე
UX/UI დიზაინერი: ნოდარ ოქრუაშვილი
დეველოპერთა გუნდის PM/QA: თორნიკე რიკიაშვილი,
ნათია სუხიტაშვილი
Front End დეველოპერები: მარიკა კიკნაძე, ლუკა ყუფუნია
Back End დეველოპერი: ვაჟა მელაძე
პროდაქშენ მენეჯერი: ირაკლი ალხანაიძე Gepherrini.com
კლიენტი:
„გეფერინი“ არის ქართული ბრენდი, რომელიც წარმატებით იყიდება საზღვარგარეთ. ახალ ვებგვერდზე აქცენტირებული უნდა იყოს, რომ ეს არის ქართული ბიზნესი.
„გეფერინი“ არის ქართული ბრენდი, რომელიც წარმატებით იყიდება საზღვარგარეთ. ახალ ვებგვერდზე აქცენტირებული უნდა იყოს, რომ ეს არის ქართული ბიზნესი.
კონექტის მიდგომა:
იქიდან გამომდინარე, რომ გეფერინის პროდუქცია 11 ქვეყანაში გადის ექსპორტზე, მთავარი ამოცანა იყო, რომ საიტზე ყოფილიყო ონლაინ შეძენის შესაძლებლობა. შემუშავდა მომხმარებელზე ორიენტირებული არქიტექტურა და შეიქმნა რესპონსიული დიზაინი, რომელიც თავსებადია სხვადასხვა მოწყობილობებზე.
იქიდან გამომდინარე, რომ გეფერინის პროდუქცია 11 ქვეყანაში გადის ექსპორტზე, მთავარი ამოცანა იყო, რომ საიტზე ყოფილიყო ონლაინ შეძენის შესაძლებლობა. შემუშავდა მომხმარებელზე ორიენტირებული არქიტექტურა და შეიქმნა რესპონსიული დიზაინი, რომელიც თავსებადია სხვადასხვა მოწყობილობებზე.