პროდუქტი: ლოგო/ბრენდინგი, UI/UX დიზაინი, ვებ დეველოპმენტი
დამკვეთი: საქართველოს სავაჭრო-სამრეწველო პალატა
კრეატიული დირექტორი: დავით რიკიაშვილი
პროექტის მენეჯერი: ელენე ჭავჭანიძე
ლოგო/ბრენდინგი - დავით რიკიაშვილი
UX/UI დიზიანი: დავით რიკიაშვილი, ნოდარ ოქრუაშვილი
QA: ნინო სუხიტაშვილი
Front End Developer: ლუკა ყუფუნია, თაკო იოსელიანი, სერგო შიშმანიძე, ალი ფირიევი
Back End Developer: გივი შარაბიძე, სოფო ქემაშვილი, გიორგი თორღვაშვილი
Production Manager: ირაკლი ალხანაიძე
GCCI.GE
ლოგოს იდეის აბსტრაქცია, რაც დაკავშირებულია რამდენიმე კომპონენტის ერთიანობასთან, კერძოდ: მასში გამოსახულია უძველესი აბრეშუმის გზა, კარიბჭე, როგორც გამტარი სისტემა. ასევე ფრთა, როგორც სწრაფად განვითარების და წარმატების სიმბოლო.
სიმბოლოს ხასიათში ჩანს თანამედროვე სტილით გადმოცემული უძველესი ისტორიული კულტურა და ამ კულტურის განვითარების სტრატეგია. იწვევს ნდობას და სიძლიერის განცდას, რაც ყველაზე მნიშვნელოვანია ურთიერთობებში.