დამკვეთის ბრიფი:
ბრენდის დაარსების მიზანია მიაწოდოს მომხმარებელს თანამედროვე და ამავდროულად კომფორტული ავეჯი, ინტერიერის დიზაინის აქსესუარები და დეკორის ელემენტები. მოთხოვნა არის კომპანიისათვის შეიქმნას სახელი, ლოგო და ბრენდინგი.
დიზაინის ფილოსოფია:
მუშაობის დაწყებისთანავე ვიგრძენით, რომ კომფორტერის ვიზუალური აიდენტიკა უნდა ყოფილიყო თავად ბრენდის ხედვის ავთენტური. თანამედროვე ელემენტებით ზომიერად გაჯერებული გამომსახველობა და მინიმალისტური ფორმები ქმნიან ბრენდის იდენტობას.
ბრენდის დაარსების მიზანია მიაწოდოს მომხმარებელს თანამედროვე და ამავდროულად კომფორტული ავეჯი, ინტერიერის დიზაინის აქსესუარები და დეკორის ელემენტები. მოთხოვნა არის კომპანიისათვის შეიქმნას სახელი, ლოგო და ბრენდინგი.
დიზაინის ფილოსოფია:
მუშაობის დაწყებისთანავე ვიგრძენით, რომ კომფორტერის ვიზუალური აიდენტიკა უნდა ყოფილიყო თავად ბრენდის ხედვის ავთენტური. თანამედროვე ელემენტებით ზომიერად გაჯერებული გამომსახველობა და მინიმალისტური ფორმები ქმნიან ბრენდის იდენტობას.